Blog of Vlog?

MediaComm   •   14 augustus 2017

Mediacomm-culemborg-seo-interim-communicatie-advies-strategie-portfolio-robert-blog1

Begin ik dit segment met een vlog of een blog. Het is zo’n keuze die ook de communicatiestrateeg moet maken waar het om zijn eigen uit te dragen boodschap gaat. Ik start gewoon met allebei heb ik besloten en dan zet ik de blog bovenaan om uit te leggen waarom ik deze afweging maak, en vertel vervolgens exact dezelfde tekst in de vlog.

53 seconden

Waarom? Om je te laten zien wat de impact van bewegend beeld is. Nu zou ook jij de afweging kunnen maken om onderstaande vlog niet meer te bekijken, omdat je toch al weet wat er gezegd gaat worden. Toch maar even doen als ik jou was. We weten namelijk dat een kijker 53 seconden geprikkeld kan blijven om te kijken, daarna is ie weg. Een bounce. Dus zorg ik ervoor dat ook dit stukje niet langer dan 53 seconden leestijd vergt. Alleen op schrift kan ik mijn trukendoos niet opengooien. En dat heb ik net in het filmpje wel gedaan.

Wedden dat je anders naar communicatie gaat kijken? Bel of mail gerust voor een afspraak. MediaComm kan jou ook helpen.

  • Vlotte pen en babbel

  • Videocamera

  • Fotocamera