Denk groot als een multinational, ook in MKB

MKB is ondernemen. Slechts 1% van alle bedrijven heeft meer dan 250 medewerkers in dienst. Het Midden en kleinbedrijf-segement is niet minder belangrijk en heeft in zijn diversiteit veel te bieden voor klanten. Communicatie wordt in kleine bedrijven vaak ondergeschoven, terwijl het zoveel op kan leveren. Intern en extern. Als ook in uw bedrijf de communicatie op orde is, kunt u profiteren van hogere omzet.

Communicatie is investeren in de toekomst. Wilt u aanbiedingen zenden of op lange termijn werken aan uw merknaam. Wij kunnen u daarbij prima helpen, zowel met bedenken van campagnes, whitepapers en het ook nog uitvoeren. Dan kunt blijven ondernemen en uw band met de doelgroep versterken.

MediaComm geeft adviezen en denkt mee. We doen dat voor een goede prijs. 

Ik ben MKB’er en wil groots denken

Doel van Mediacomm voor MKB

De MKB special van MediaComm heeft als doel bedrijven in het Midden en kleinbedrijf-segment te ondersteunen op communicatief gebied door op een andere manier te werken. MediaComm wil, al is dat maar voor een dagdeel per maand of week, onderdeel van uw bedrijf worden. Snuiven aan de mooie onderneming die u hebt opgebouwd, voelen hoe de sfeer is op de werkvloer en als deelnemer met de werknemers praten. Daarmee laat u ook zien aan uw mensen dat er aan communicatie gewerkt wordt.

Op locatie

Dat kan bij u op locatie, zodat we ook face to face overleggen hoe de komende weken/maanden er uitzien, want is de jaarkalender nog up-to-date. Moet er niet wat aan vaderdag gedaan worden of gaat uw nieuwe seizoen van start? MediaComm richt het de communicatietijdlijn in en voert deze uit, zodat u er geen omkijken meer naar heeft.

De MKB-special van MediaComm in dus niet per definitie een vorm van PR- en marketingbureau . Wel voeren wij deze werkzaamheden uit wanneer dat binnen de gestelde strategie zou passen.  

Ja, ik wil mijn communicatie ook op orde