We starten bij het begin: Uw bedrijf

SEO-goeroes manipuleerden aan het begin van de jaren tien content farms die er voor zorgden dat goed geschreven SEO-teksten vergezeld van advertenties hoog in Google terechtkwamen en er geld mee wilden verdienen. Mooi streven, maar dat is niet de relevante, kwalitatieve, waardevolle, unieke content die Google wil tonen. Sinds 2011 zijn er zogenaamde Google Panda en Penguin updates geweest die low quality sites heeft uitgebannen.

Standaard check op ruim 30 onderdelen

In het SEO-traject dat Mediacomm voor u uitvoert hoeft zich daar geen zorgen over te maken. Wij gaan aan de slag met relevante zoekwoorden, de websites van concurrenten en als u al een website hebt: met uw eigen website. We kunnen exact zien hoe goed deze scoort ten opzichte van anderen. De concurrentieanalyse legt vaak de zenuwen bloot waarom uw website niet zo hoog scoort. Het is een reeks van zo’n 30 zaken die wij voor u onder de loep leggen. Zo krijgt u antwoord op vragen als: Is mijn pagespeed goed, hoeveel landingspages heeft onze website, hoeveel outbound en inbound links hebben we, zijn we actiever op social media dan onze concurrenten? Het zijn slechts een paar facetten die meespelen om hoger in Google te scoren.

Bel mij snel, ik wil ook gevonden worden

Hoe werkt het SEO-traject?

Wij starten met vrij weinig voor uw SEO-traject, zodat het u weinig tijd kost. Uiteindelijk overhandigen we een rapport met de relevante zoektermen, concurrentieanalyse, actiepunten op technisch, linksbuilding en contentvlak. Allereerst vragen we je vijf grootste concurrenten te noemen en vijftien zoektermen of zoekwoorden die het meest dichtbij uw business staan. Daarmee gaan we aan de slag. U zult verstelt staan wat we boven water halen over uw eigen business, maar zeker ook over die van de concurrenten.

Na analyse van de data, komen we met een SEO-rapport waarin we 7 zaken aan de orde stellen

  1. Zoekwoorden analyse en uw focus
  2. Pak de concurrenten aan
  3. Uw nieuwe sitestructuur en navigatie
  4. Aanpassen technische aspecten
  5. Contentcreatie
    •Wat gaan we optimaliseren
    •Welke nieuwe pagina’s zijn nodig
  6. Linkbuilding
  7. Onderhoud